Zaloguj się

Dane kontaktowe

adres e-mail: biuro@argentynalimited.pl

tel. (22) 847-65-34

tel. (22) 847-63-71

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁOWE DANE KONTAKTOWE

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

METODY PŁATNOŚCI

Ceny zamieszczone na stronie Internetowej Sklepu stanowią ceny brutto.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  1. PRZELEW BANKOWY NA RACHUNEK BANKOWY SPRZEDAWCY: Bank Zachodni WBK 52 1090 2590 0000 0001 3188 7148 – tradycyjny przelew księgowany na naszym koncie przeważnie do 24 godzin od wpłaty.
  2. PRZELEW BANKOWY POPRZEZ ZEWNĘTRZNY SYSTEM PŁATNOŚCI PRZELEWY24.PL OBSŁUGIWANY PRZEZ FIRMĘ DIALCOM24 SP. Z O.O. – pozwala dokonywać szybkich płatności on-line przez większość banków w Polsce. Lista banków znajduje się na stronie: http://www.przelewy24.pl/cms,68,przelewy_bankowe.htm
  3. KARTA PŁATNICZA (VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO, MASTERCARD ELECTRONIC) - aby zapłacić kartą płatniczą należy z listy płatności wybrać płatność za pomocą Przelewy24.pl a następnie wybrać pierwsze na liście Karty Płatnicze i podążać dalej zgodnie z wyświetlającą się instrukcją. LISTA DOSTĘPNYCH KART PŁATNICZYCH ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE http://www.przelewy24.pl/cms,69,karty_platnicze.htm
  4. GOTÓWKA ZA POBRANIEM -  płatność dostawcy przy dostawie paczki, pieniądze klient płaci:
    - LISTONOSZOWI LUB W PLACÓWCE POCZTY [w przypadku wybrania przesyłki paczką pocztową pobraniową]
    - KURIEROWI PRZY ODBIORZE PACZKI [w przypadku wybrania przesyłki kurier za pobraniem]
    - W KASIE PARTNERA INPOST PRZY PACZKOMACIE [w przypadku wybrania przesyłki pobraniowej do paczkomatu]
  5. GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE OSOBISTYM - W NASZYM SKLEPIE FIRMOWYM NA UL. ROLNEJ 165B W WARSZAWIE [w przypadku wybrania płatności gotówką przy odbiorze osobistym]
    PRZY ODBIORZE OSOBISTYM W SKLEPIE FIRMOWYM RÓWNIEŻ MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI KARTAMI PŁATNICZYMI POPRZEZ TERMINAL PŁATNICZY.

 

 

§ 5 Płatności

 

  1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
    2. przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu przelewy24.pl o dokonaniu płatności przez Klienta);
    3. kartą płatniczą (VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard), obsługiwane przez firmę DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu od DialCom24 Sp. z o.o. informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);
    4. gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);
    5. gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w Sklepie Stacjonarnym (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w Sklepie Stacjonarnym).
  3. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.
  4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie o którym mowa w §5 ust. 3, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl