Zaloguj się

Dane kontaktowe

adres e-mail: biuro@argentynalimited.pl

tel. (22) 847-65-34

tel. (22) 847-63-71

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁOWE DANE KONTAKTOWE

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

REGULAMIN SKLEPU



PONIŻSZY REGULAMIN OBOWIĄZUJE DO DNIA 24/12/2014 WŁĄCZNIE

Regulamin sklepu internetowego

Wersja 1.1. obowiązująca od dnia 04.10.2013


§ 1 Słowniczek

Użyte w regulaminie terminy przy zachowaniu ich pisowni oznaczają:

  • Sklep - sklep internetowy działający pod adresem www.argentina.pl 
  • Strona – Strona internetowa Sklepu pod powyżej wskazanym adresem www;
  • Sprzedawca - Grażyna Żebrowska-Buderacky, prowadząca działalność gospodarczą 170937 NIP 5211965180 REGON 002196243 oraz Artur Stawicki prowadzący działalność gospodarczą 440488 NIP 5212222860 REGON002196243, wpisani do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez ministra do spraw gospodarki, działający jako strony umowy spółki cywilnej Argentyna Limited BHZ s.c., REGON002919, NIP5210126514;
  • Regulamin – treść niniejszego regulaminu dostępny na Stronie;
  • Klient – konsument, dokonujący zakupu w Sklepie;
  • E-mail – adresy Sprzedawcy: argentina@argentina.pl  
  • Ustawa o ochronie danych osobowych - Ustawa o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r., na dzień wejścia w życie Regulaminu tekst jednolity ustawy z 17.06.2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.;

§ 2 Oferta

1.    Sklep oferuje w sprzedaży produkty Yerba Mate, czyli herbatę z rejonów Ameryki Południowej [w szczególności z Argentyny, Brazylii i Paragwaju] oraz wszelkie akcesoria do jej picia m.in. tradycyjne naczynia (mate) oraz rurki (bombille). Dysponujemy bardzo szeroką ofertą yerby oraz akcesoriów. Sprzedajemy naczynia i bombille wykonane z najróżniejszych materiałów: mate z owoców tykwy - calabaza oraz tykwy porongo,  naczynia wykonane z drewna, ceramiczne czy bambusowe, bombille z metalu, stali nierdzewnej, z alpaki oraz bambusowe.  W naszej ofercie znajdują się również termosy, termometry, zaparzacze, podkładki i wiele innych akcesoriów niezbędnych dla każdego mateisty. Nasza oferta stale się rozrasta, aby każdy klient znalazł coś dla siebie. 

2.    Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 

3.    Wszystkie ceny podane na Stronie są w polskich złotych i zawierają  podatek VAT w obowiązującej stawce (są cenami brutto). Ceną wiążącą dla Klienta jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen na produkty znajdujące się w ofercie oraz wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w zgodzie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.

4.    Informacje znajdujące się na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na Stronie Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

5.    Oferta sklepu jest adresowana wyłącznie do konsumentów. W celu dokonania zakupu przez przedsiębiorców, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresów lub telefonów podanych na Stronie.
6.   Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie.

§ 3 Rejestracja

1.    Potencjalny Klient ma możliwość rejestracji konta w Sklepie, co umożliwia szybsze robienie zakupów, śledzenie statusu zamówień i podgląd historii zakupów.
2.    Przy rejestracji konta, klient wskazuje:
2.1.    Imię, nazwisko;
2.2.    Adres e-mail;
2.3.    Adres pod który ma nastąpić dostawa zamówionych towarów;
2.4.    Telefon kontaktowy;
2.5.    Hasło konta;
3.    Dokonując rejestracji konta, potencjalny Klient:
3.1.     oświadcza że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego warunki;
3.2.    zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu utrzymania konta i realizacji zamówień. 

§ 4 Składanie i realizacja zamówień

1.    Złożenie zamówienia składa się z następujących etapów [zarówno Klienci zarejestrowani i jak i niezarejestrowani] :
1.1.    wybranie zamawianego towaru i ilości, 
1.2.   wskazanie adresu dostawy zamówienia oraz, podanie numeru telefonu dla kuriera do kontaktu, lub dla Poczty w celu wysłania smsa z informacją o dotarciu przesyłki do docelowego Urzędu Pocztowego, 
1.3.    podanie danych do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia, jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT;
1.4.    wybranie formy dostawy, 
1.5.    wybranie formy zapłaty, 
1.6.    wpisanie ewentualnych uwag do zamówienia
1.7.    kliknięcie przycisku „potwierdź zakupy”;

2.   Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest podanie przez Kupującego poprawnych danych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień z błędnym lub niekompletnym adresem wysyłki o czym w miarę możliwości (dostępności prawidłowych danych kontaktowych) poinformuje Klienta.

3.    Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Ich realizacja odbywa się w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godz. 8-18. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia generowanego automatycznie przez system obsługujący Sklep. Brak takiego potwierdzenia jest równoznaczny z błędnym dopełnieniem procedury składania zamówienia.  

4.    Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

5.    Zamówiony towar jest dostarczany, zgodnie z życzeniem Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź też Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

6.    Sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami zwrotu i ponownej wysyłki paczki, która została zwrócona przez przewoźnika z winy Klienta (niepoprawne dane teleadresowe lub niepodjęcie przesyłki w przewidywanym terminie).

7.    Istnieje możliwość odbioru osobistego złożonego zamówienia. Miejscem odbioru jest siedziba Sprzedawcy w Warszawie, przy ul. Rolnej 165B (metro Służew). Klient zostanie wcześniej powiadomiony o tym, że złożone przez niego zamówienie jest gotowe do odbioru. Odbioru zamówienia można dokonać w godz. 8-18 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku.

8.    Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności: 
8.1.    POBRANIE  - należność regulowana jest w momencie odbierania przesyłki bezpośrednio u kuriera lub listonosza; 
8.2.    PRZELEW - należność regulowana jest z góry przelewem bankowym na podany numer rachunku bankowego lub za pośrednictwem serwisu płatnościowego przelewy24;
8.3.    GOTÓWKA - w momencie osobistego odbioru złożonego zamówienia należność można uregulować gotówką bądź kartą płatniczą w siedzibie Sprzedawcy;

Koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku, umieszczonym i dostępnym na Stronie. Jest on również widoczny w procesie składania zamówienia.8.   Czas doręczenia przesyłki zależy od wybranej formy dostawy i trwa do 7 (siedmiu) dni roboczych. 

9.    Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu, bądź paragon fiskalny. Na życzenie Kupującego Sprzedawca może wystawić fakturę. Aby otrzymać fakturę należy podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem NIP.

§ 5 Prawo odstąpienia

1.   Sprzedawca informuje Klienta, który dokonał zakupu towaru za pośrednictwem Strony, że przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru bez podania przyczyn. Odstąpienia dokonuje się przez złożenie pisemnego oświadczenia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2.    Prawo to nie dotyczy:
2.1.  zakupów dokonanych bezpośrednio w siedzibie Sprzedawcy;
2.2.  zakupionych u Sprzedawcy naczyń użytkowanych przez Klienta, które zostały zalane wodą. Jest to równoznaczne z jego użyciem.  

§ 6 Przetwarzanie danych osobowych

1.    Sprzedający niezależnie od tego czy dane osobowe Klienta zostały mu powierzone przy rejestracji konta, czy przy dokonywaniu zakupu bez jego rejestracji, czy zamówieniu telefonicznym/emailowym, zobowiązuje się do ochrony danych osobowych przekazywanych przez Klienta, zgodnie z regulacjami zawartymi w ustawie o ochronie danych osobowych.

2.    Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Klienci którzy zarejestrowali konto mają możliwość przeglądania oraz zmiany danych osobowych po zalogowaniu się na konto.

3.    Sprzedawca informuje że:
3.1.    administratorem danych osobowych, przetwarzanych w ramach prowadzonego Sklepu jest Sprzedawca;
3.2.    Dane osobowe nie zostaną nikomu ujawnione, prócz danych niezbędnych do zrealizowania przesyłki lub zrealizowania płatności elektronicznej. Za dane niezbędne do zrealizowania przesyłki, uważa się dane osobowe: 
3.2.1.    udostępniane firmie kurierskiej lub Poczcie Polskiej (Imię, Nazwisko, ulica, miejscowość wraz z kodem i numer telefonu) w celu dostarczenia przesyłki,
3.2.2.    Za dane niezbędne do zrealizowania płatności elektronicznej, uważa się dane udostępniane DialCom24 Sp. z o.o., 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164,Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513, wysokość kapitału zakładowego: 1 697 000 w celu realizowania płatności elektronicznej. 
3.3.    Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu należytych zasad oraz zabezpieczeń, zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa i są przetwarzane wyłącznie w celach realizacji zamówienia. 
3.4.    Usunięcie danych jest możliwe z pozycji własnego konta, pod warunkiem, że na koncie nie znajdują się otwarte zamówienia.


§ 7 REKLAMACJE I ZWROTY

1.    Reklamacje składa się w następujący sposób:
1.1.    Pisemnie pod adres Sprzedawcy;
1.2.    Drogą elektroniczną pod adres E-mail: sklep@argentina.pl
1.3.    Telefonicznie pod numerem: 22 847-65-34,22 847-63-71
1.4.    Osobiście w siedzibie Sprzedawcy;
Wybór formy złożenia reklamacji należy do Klienta. Może on jednak zostać poproszony o przesłanie szczegółów reklamacji drogą e-maila, co usprawnia i ułatwia rozpoznanie reklamacji.

2.    Produkty reklamowane w tym reklamowane z powodu ukrytych wad, należy dostarczyć osobiście do siedziby Sprzedawcy, albo wysłać pod jego adres: Argentyna Limited BHZ s.c., ul. Rolna 165B, 02-729 Warszawa. Produkt należy dostarczyć kompletny wraz z opakowaniem, oryginalnym dowodem zakupu i listem przewozowym lub analogicznym dowodem jego doręczenia oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym, stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu. Należy w nim podać przyczynę reklamacji, uszkodzenia (krótki opis), swoje dane osobowe, adres do wysyłki lub dane konta bankowego w przypadku zwrotu kosztów zakupu towaru.

3.    Sprzedawca w terminie do 14 dni udzieli odpowiedzi na reklamację. Odpowiedź zostanie przesłana drogą e-mailowa.

4.    W przypadku uwzględnienia reklamacji. Sprzedawca oferuje do wyboru albo zwrot ceny zakupu, albo wymianę towaru na nowy, wolny od wad.

5.    Sprzedawca i jego zespół dokłada wszelkich starań, aby opisy umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością, dlatego też w przypadku gdy informacje zawarte na Stronie różnią się od  stanu faktycznego Klient który dokonał zakupu ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, w ciągu 30 dni od daty doręczenia towaru.

6.    W przypadku zwrotu towar należy  dostarczyć osobiście do siedziby Sprzedawcy, albo wysłać pod jego adres: Argentyna Limited BHZ s.c., ul. Rolna 165B, 02-729 Warszawa. Produkt należy dostarczyć kompletny wraz z opakowaniem, oryginalnym dowodem zakupu i listem przewozowym lub analogicznym dowodem jego doręczenia.

7.    Informujemy, że przy reklamacjach i zwrotach:
7.1.     nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych;
7.2.    Zwrotowi nie podlegają NACZYNIA UŻYTKOWANE. ZALANIE NACZYNIA WODĄ JEST W TYM WYPADKU RÓWNOZNACZNE Z JEGO UŻYCIEM.

8.    Sprzedawca w wypadku uznania reklamacji lub zwrotu towaru, gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia uznania reklamacji, przelewem bankowym na rachunek bankowy wskazany przez Klienta, który dokonał zakupu i zwraca towar.

9.    W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient. W przypadku dokonania zwrotu produktu pieniądze przesyłane będą na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych.  

 § 8 Postanowienia końcowe

1.    Wszelkie spory wynikłe z dokonanych u sprzedawcy będą rozstrzygane polubownie. W przypadku braku dojścia do porozumienia rozstrzygnie je właściwy sąd powszechny.

2.    Sprzedawca ma prawo do zmiany regulaminu w wypadkach:

2.1.    Zmiany zakresu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym rozszerzenia lub zmniejszenia oferowanego asortymentu, ograniczenia lub zwiększenia usług dostępnych za pośrednictwem Sklepu;

2.2.     Zmiany formy prawnej prowadzonej działalności, siedziby etc.

2.3.    Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają bezpośredni wpływ na prawa lub obowiązki Sprzedawcy lub Klienta i skutkują koniecznością dostosowania Regulaminu do zmian.

3.    O każdej zmianie Regulaminu Klienci posiadający zarejestrowane konto będą informowani z wyprzedzeniem umożliwiającym im zapoznanie się z jego treścią oraz wyrażenie ewentualnej odmowy jego przyjęcia i likwidację konta.

4.    Regulamin i jego treść jest stale dostępny na Stronie. Dodatkowo jest on udostępniany przez Sprzedawcę w sposób umożliwiający jego odczytanie na każde żądanie Klienta, jest przesyłany przy rejestracji konta, oraz w toku dokonywania zakupu bez rejestracji.

5.    Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.10.2013.

6.    Załączniki do Regulaminu, które stanowią jego integralną część:
6.1.    Oświadczenie o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy druk oświadczenia ; 
6.2.    Formularz Reklamacyjny  druk reklamacji .
                   


Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl