REKLAMACJE I ZWROTY

REKLAMACJE

Szanowni Państwo,

wszystkie towary, które są przedmiotem sprzedaży są nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wad produktów jako Sprzedawca ponosimy za nie odpowiedzialność. Reklamację dotyczącą wad produktów można złożyć w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Reklamację taką można złożyć w dowolnej formie:

  • meilowo na adres: magazyn@argentynalimited.pl
  • listownie - na adres: Argentyna Limited Magazyn 05-520 Borowina, ul. Zaleśna 63.
  • osobiście w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem:
    • 05-520 Borowina, ul. Zaleśna 63
  • lub telefonicznie: 22 727 56 38 [Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora]

 

Formularz reklamacji dostępny jest pod linkiem:

 

Do formularza można dołączyć paragon lub fakturę. Nie jest to jednak konieczne do zareklamowania produktu. Niemniej trzeba pamiętać, że znacznie ułatwia złożenie reklamacji.

 

Koszt dostarczenia wadliwego produktu pokrywa Sprzedawca. Towary wadliwe można odesłać kurierem na nasz koszt w tym celu należy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie i podać adres spod, którego zostanie odebrana paczka przez kuriera.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej złożenia.

W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  •     wymiany towaru na nowy;
  •     naprawy towaru;
  •     obniżenia ceny; 
  •     odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

 

ZWROT

 

Przy zakupie towaru na odległość (w sklepie internetowym) konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.

 

FORMULARZE DO POBRANIA:

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

OBOWIĄZKI INFORMACYJNE

FORMULARZ REKLAMACJI

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl