Najczęściej zadawane pytania

FAQ, czyli często zadawane pytania

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zarówno asortymentu jak i funkcjonowania sklepu. Dla Państwa wygody zostały pogrupowane w kategorie tematyczne.

PYTANIA DOTYCZĄCE ASORTYMENTU

Jaki rodzaj Yerba Mate jest najlepszy dla początkujących?
Dla początkujących polecamy łagodniejsze yerby jak Amanda Klasyczna, Amanda Campo czy Triunfo Zieloną. Można się także pokusić o yerby smakowe, np. Amandę pomarańczową, cytrynową lub ziołową. 

Które naczynka cechują się największą pojemnością?

Największe pojemności mają obecnie naczynia ceramiczne (300 ml) oraz niektóre tykwy. Naczynka wykonane z drewna oraz innych materiałów (np. róg, alpaka) mają przeważnie dużo mniejsze rozmiary.

PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ

Co mogę zrobić aby anulować złożone zamówienie?
Jeśli rezygnujecie Państwo z zamówienia złożonego w naszym sklepie należy nas o tym fakcie powiadomić drogą mailową lub telefoniczną. 

Czy do zamówienia można dostać fakturę VAT?
Oczywiście, na wszystkie zakupione u nas produkty możemy wystawić faktury VAT, przy zakupach przez Internet należy jedynie podać nam wszystkie niezbędne dane, czyli nazwę firmy, nr NIP oraz adres.

PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY

Czy jest możliwy odbiór osobisty ?
Sklep stacjonarny znajduje się w miejscowości Borowina, ul. Zaleśna 63, 05-520 Konstancin-Jeziorna tel. 22 727-56-38 Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Ile czasu będę czekać na zamówioną przesyłkę?
W zależności od wybranej formy wysyłki - czas doręczenia od wysłania z magazynu to:

  • kurier to 24-48h
  • Poczta Polska ok. 2-3 dni
  • Paczkomaty Inpost - 24-48 dni.

O każdej wysyłce informujemy Państwa drogą mailową, podając jednocześnie dokładny numer paczki, dzięki czemu można potem śledzić jej status na stronie firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

Czy mogę zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?
Jak najbardziej jest to możliwe, zarówno przy wysyłce pocztą, kurierem oraz odbierając paczkę w Paczkomacie Inpost.

Czy wysyłacie paczki za granicę?
Tak, ale wysyłka paczek za granicę odbywa się JEDYNIE za przedpłatą. Koszt przesyłki naliczany jest wg cennika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej i leży w gestii kupującego. Chętnie wyślemy także za pośrednictwem wskazanej przez Państwa firmy transportowej.

Ile czasu czeka się na kuriera od dnia przelania pieniędzy na konto?
Zamówienia opłacane przelewem wysyłane są w dniu gdy zaksięgujemy na naszym koncie Państwa płatność. Księgowanie odbywa się codziennie około godz. 12:30 oraz 13:30, paczki wychodzą tego samego dnia, u klientów są zazwyczaj w ciągu następnych 24-72 godzin.

Jaką firmą kurierska wysyłacie paczki?
Współpracujemy z firmami kurierskimi Inpost oraz DHL . Status przesyłki po jej nadaniu można śledzić na bieżąco na stronie internetowej pod adresem:

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

http://www.dhl.com.pl/pl/express/sprawdz_przesylke.html po wpisaniu numeru listu przewozowego, który podajemy Państwu w mailu potwierdzającym zrealizowanie zamówienia.

Co się stanie jeśli kurier mnie nie zastanie w domu?
Kurierzy podejmują dwie próby doręczenia przesyłki, potem paczka wraca do nas. Warto pamiętać, że kurierzy realizują dostawy paczek przeważnie w godzinach 9-17, można zatem podać adres zakładu pracy. W skrajnych przypadkach, gdy odbiór jest niemożliwy, po uprzednim kontakcie z nami można zgłosić się po odbiór przesyłki na rozdzielnie paczek w najbliższym mieście.

Czy paczka może zostać wysłana pod inny adres niż podany przy rejestracji?
Oczywiście, paczki wysyłamy pod wskazany przez Państwa adres. Taką informację można umieścić podczas składania zamówienia wpisując w polu "adres dostawy" wskazany adres lub też przesłać do nas za pośrednictwem maila na biuro@argentynalimited.pl 

PYTANIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI

Czy za zamówienie można płacić kartą?
Tak, płatności on-line obsługuje system przelewy24, natomiast odbierając osobiście zamówione produkty można zapłacić kartą poprzez terminal płatniczy.

Na jaki rachunek mogę przelać pieniądze za złożone zamówienie?
Numer naszego konta bankowego to: 52 1090 2590 0000 0001 3188 7148 (Bank BZ WBK - obecnie Santander)
Nazwa konta: Argentyna Limited Sp. z o.o., ul. Słonki 20, 02-814 Warszawa
Zamówione towary wysyłamy po zaksięgowaniu przelewu.

Co zrobić jeśli nie udało mi się zrealizować płatności za pośrednictwem serwisu przelewy24?
Są dwa wyjścia: za to zamówienie można zapłacić tradycyjnym przelewem lub tez można ponowić próbę zapłaty, w tym celu należy odszukać w mailu link do płatności lub ponownie złożyć zamówienie. Do realizacji pozostaje zawsze jedynie jedno zamówienie, to które zostało opłacone, drugie zaś ulega anulowaniu.

Czy sklep argentynalimited.pl  obsługuje zagraniczne karty płatnicze?

Tak, karty zagraniczne obsługiwane są za pośrednictwem serwisu przelewy24 tak samo, jak karty krajowe. Ważny jest typ karty a nie kraj, w którym została wystawiona.

Czy sklep obsługuje płatności wszystkimi typami kart płatniczych?
Niestety serwis przelewy24 nie akceptuje wszystkich typów kart płatniczych w transakcjach internetowych. W szczególności płatności kartami typu VISA ELECTRON nie są dopuszczalne w Internecie, poza wyjątkami. Jest to niezależne od nas i w takim przypadku prosimy o skorzystanie (jeżeli Państwo taką posiadają) z jednej z akceptowanych kart: Visa Classic (ma wypukłe numery), Visa Electron (wyłącznie z konta Inteligo, Milenium), EuroCard/MasterCard, Diners Club PolCard, PBK, JCB.

PYTANIA DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SKLEPU

Jak mogę zgłosić nowe pomysły, błędy i uwagi?
Z wielką chęcią przyjmujemy wszelkie Państwa uwagi oraz sugestie, wystarczy napisać do nas maila na adres: info@argentina.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl